Over VPS

Ons verhaal

VPS is een betrokken administratie- en advieskantoor in Terneuzen. Onze persoonlijke benadering en het directe contact met onze klanten vinden wij erg belangrijk en staat bij ons voorop.

Persoonlijk en betrokken’ zijn woorden die ons als kantoor en persoon typeren. Wij hechten veel waarde aan het meedenken met de klant. Dat zult u als (nieuwe) klant dan ook direct ervaren als u voor ons kiest. Dankzij een goede en efficiënte verwerking van uw bedrijfsadministratie zorgen we ervoor dat u goed inzicht krijgt in de financiële situatie van uw bedrijf. 

Wat we doen

VPS Administratie en Advies verzorgt de financiële- en salarisadministratie van MKB-ondernemingen, zorgt voor het juist en tijdig indienen van de belastingaangiftes en begeleidt en adviseert bedrijven bij financiële en fiscale vraagstukken. Denk hierbij aan investeringstrajecten, bedrijfsovernames of het aannemen van personeel. Daarnaast weten veel particulieren klanten hun te vinden om jaarlijks de aangifte inkomstenbelasting in te dienen, of juist alleen wanneer er zich iets bijzonders heeft voorgedaan, zoals de aankoop van een nieuwe woning of het oversluiten van de hypotheek. Dit zijn dé momenten dat de aangifte namelijk net iets meer aandacht en kennis vergt.

Waar het ooit begon

‘We weten het nog precies, op 1 maart 2011 wilden we onze nieuwe onderneming laten inschrijven bij de Kamer van Koophandel in Terneuzen, maar omdat we eerst een afspraak moesten maken werd dit verschoven naar 3 maart’.

Zo werd op 3 maart 2011 ‘Mobach & Van Poecke Administratie & Advies’ ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, later omgedoopt in Van Poecke & Schobben Administratie & Advies kortom ‘VPS Administratie en Advies’.

‘We begonnen met 3 klanten’

Binnen één jaar hadden we via mond-tot-mond reclame een klantenbestand van 20 MKB-ondernemingen. Daarna ging het snel en sinds een aantal jaren bedient VPS Administratie en Advies zo’n 100 verschillende middel- en kleine ondernemingen die actief zijn in verschillende branches’

‘Dit doen we nog steeds met z’n tweeën’

In de afgelopen 12 jaren is er veel veranderd. Zo wordt er steeds meer digitaal en online gewerkt. Hierop is de werkwijze van VPS Administratie en Advies goed afgestemd. Zij faciliteren al sinds het begin klanten met wat zij zelf kunnen en willen doen. De online mogelijkheden met boekhouden in de ‘Cloud’, het koppelen en rechtstreeks inlezen van bankmutaties, het rechtstreeks verwerken van in- en verkoopfacturen via e-mail, zijn allemaal voorbeelden van hoe de techniek het werk laagdrempeliger heeft gemaakt voor klanten.

Omdat het kantoor de overstap naar de ‘Cloud’ al had gemaakt, en we al werkten met digitale dossiers, was het in de Corona periode geen probleem om onze klanten vanaf thuis te kunnen helpen.

‘Wij zijn blij dat persoonlijk contact weer mogelijk is’

Het gedeeltelijk vanuit huis werken heeft ook voordelen. Maar je merkt toch dat klanten de mogelijkheid van een persoonlijk contact op prijs stellen. Op dit moment worden de mogelijkheden gecombineerd en wordt er zowel vanuit huis als op kantoor gewerkt.

In het verzamelpand aan de Haarmanweg 53 in Terneuzen huurt VPS Administratie en Advies een ruimte op de 2e verdieping waar klanten op afspraak welkom zijn.

Meet the Team

Helga Schobben

Specialist in administratieve & fiscale oplossingen

Nathalie van Poecke

Specialist in administratieve & fiscale oplossingen

Wij denken altijd in oplossingen!

Bent u benieuwd wat VPS Administratie en Advies voor kan betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.

Adres

Mr. F.J. Haarmanweg 53

4538 AN Terneuzen